Audyt Twoje sklepu
Audyt
e-commerce
Dlaczego sprzedaż osiąga określony poziom?
Pomożemy w weryfikacji i sprawdzenia dlaczego sprzedaż w Twoim sklepie spada. Stworzymy sprecyzowany plan działania ukierunkowany na zwiększenie sprzedaży
Które kanały przyciągają najwięcej lub najmniej ruchu na stronę?
Przeanalizujemy Twoje kanały sprzedaży i możliwości. Dobierzemy odpowiednie działania, które przyniosą zysk, dokładnie analizując produkt lub usługę, którą sprzedajesz.
Czy Twoja oferta jest spersonalizowana?
Przeanalizujemy i dostosujemy karty produktowe i komunikację marketingową do indywidualnych preferencji Twoich klientów, co zwiększy konwersję.
Czy obsługa klienta działa na najwyższym poziomie? Czy można to zautomatyzować?
Sprawdzimy jak działa obsługa klienta w Twoim sklepie. Zapewnienie szybkiej i skutecznej obsługi klienta, która buduje lojalność i zaufanie do marki to podstawa dobrze skonfigurowanego biznesu e-commerce.
SEO, czy zrobiłeś wszystko, żeby Twój e-commerce był dobrze wypozycjonowany?
Zweryfikujemy czy treści w Twoim sklepie są zrobione prawidłowo, czy odpowiednio dobierasz słowa kluczowe względem swojej grupy docelowej. Zoptymalizujemy menu, karty produktów i poprawimy widoczność Twojej witryny w sieci. Poprawa widoczności sklepu w wynikach wyszukiwania, prowadzi do zwiększenia ruchu organicznego w Twoim sklepie.
Sprzedaż to kluczowy i stały cel każdego sklepu internetowego, do którego dąży każdy właściciel. Jak jednak sprawić, by sprzedaż nie tylko pozostawała stabilna, ale również systematycznie wzrastała? Niezbędne jest ciągłe poszukiwanie możliwości poprawy swojego biznesu, a w tym pomocny może być starannie przeprowadzony audyt e-commerce.
W przypadku sklepu online audyt polega na dokładnym przetestowaniu oraz analizie strony internetowej. Celem audytu jest identyfikacja zarówno mocnych, jak i słabych stron platformy e-commerce, próbując odpowiedzieć na pytanie – dlaczego sklep osiąga sukcesy sprzedażowe lub nie, oraz co należy zrobić, aby zwiększyć jego sprzedaż? Audyt e-commerce nie jest cudownym środkiem na poprawę wyników sprzedaży, ale może pomóc w znalezieniu rozwiązań, które zwiększą konwersję i sprawią, że witryna będzie lepiej oceniana przez użytkowników.